Dipsie: „BECUTAN“ / TABLETE ZA INSPIRACIJU

REKLAMA ZA MAKEDONSKI BREND BECUTAN

Akterke ove reklame su baka (sede kovrdžave kraće kose, sa naočarima, u kućnoj haljini, nežnih crta lica, uklapa se u manje-više tradicionalnu sliku prosečne bake), njena ćerka (prirodnog izgleda, visoka, plave kose, svetle puti) i njena unuka – beba.

Majka svoju bebu nakon kupanja maže Becutan kremom (krupan kadar na Becutan kremu, pored koje su i Becutan pelene). Baka ih posmatra sa blagim osmehom na licu, uživa u prizoru i setno izgovara: “I jugoslovenske bebe su mame i bake negovale Becutan proizvodima”. Baka se priseća, uz zvuke dečije uspavanke, kako je svoju ćerku posle kupanja mazala istom tom kremom.

Narator (ženski glas): “Počevši od dečije kreme koja preko 40 godina nema konkurenciju kada je nega kože u pitanju, pa sve do vlažnih maramica, dodataka ishrani, šampona, zaštite od sunca, pelena, ulja za kožu… naš brend Bekutan se uspešno razvija i širi svoju ponudu kako bi vaši mezimci imali najkvalitetniju negu i higijenu i najmekšu kožu. BEKUTAN (izgovara efektno, dok je na ekranu u kadru slika kompletnog asortimana ovog brenda).

Na kraju reklame, baka pere ruke Becutan sapunom, i šaljivo izgovara: “najbolji za bebe, ali i za babe.”

__________________________________

REKLAMA ZA TABLETE ZA INSPIRACIJU

Reklama počinje scenom u kojoj mlad momak sedi ispred svog laptopa, vidimo otvoren Word program i praznu stranu, bez ijedne reči kucanog teksta. U narednoj sceni, devojka sedi za stolom, drži olovku u ruci, ispred nje je prazan papir, zamišljena je i vidno isfrustrirana. Njihov zajednički problem je nedostatak inspiracije. Od prve scene, dakle od početka reklame, uporedo sa ove dve scene koje su prikazane u crno-beloj tehnici, narator izgovara: „Koliko puta ste imali manjak kreativnosti? Fali vam inspiracija? Imate onaj grozan osećaj kao da vam je mozak „blokiran“?“. Nakon što to izgovori (naporedo sa dve navedene scene), sledi treća, u bojama (prekid crno-bele tehnike). „Ono što vam treba je samo jedna tableta Kreativitija. Uzmite svoju dozu Kreativiti tablete za poboljšanje inspiracije i buđenje kreativnosti, i bićete iznenađeni koliko ćete brzo moći da stvarate, pišete, učite. Kreativiti će vam pomoći u svakoj sferi života i prilikom izvršavanja svake obaveze – na fakultetu, poslu, ili kada želite da obradujete prijatelje ili partnera originalnim poklonom.“ Dok narator to izgovara, vidimo i momka i devojku kako piju jednu tabletu Kreativitija, a potom nakon sat vremena kucaju i pišu svoje zadatke. Takođe, vidimo ih i kako predaju poklone svojim prijateljima koji ih primaju oduševljeni originalnošću i nasmejani.  Za kraj, uz sliku kutije ovog proizvoda u krupnom kadru, narator izgovara „Kreativiti tablete, dostupne u svim apotekama!“

 

Published by

One thought on “Dipsie: „BECUTAN“ / TABLETE ZA INSPIRACIJU

  1. Prva reklama mi se čini veoma nežnom i rekla bih da budi neku nostalgiju, zbog prisećanja bake, ali i zbog naracije koja govori o tome koliko dugo njihov brend postoji. Mogu zamisliti ovakvu reklamu. Najviše mi se sviđa poslednja scena gde baka pere ruke i izgovara tu rečenicu.

    Što se tiče druge reklame, imali smo sličnu zamisao (razbijanje kreativne blokade i dobijanje inspiracije), stoga, reklame nam slično i počinju. Naši proizvodi bi verovatno bili konkurencija, pa neću mnogo o ovom govoriti. Ali, mogu reći da mi se sviđa ideja i da je reklama dobro osmišljena. Prosto mogu zamisliti kako bi to izgledalo.

Comments are closed.