Isak Dejanović: REKLAMA ZA AUTOMOBIL „DACIA SPRING“ / Preventivnoguzniprdohvat sa ekstraktom ruže

Dacia Spring – Pristupačni automobil za sve potrošače.

Prosečan muškarac, vidno prosečnih finansijskih primanja sedi snužden u relativno novijem automobilu i gleda preko puta sebe novu Daciu Spring u izlogu. Počinje da mašta kako u njemu krstari drumovima i nepreglednim poljanama jer je u pitanju vozilo koje može savršeno da se kreće i po terenima. Čujemo zvečanje motora automobila. Zatim počinje muzička numera „Is this the real life? Is this just fantasy?” Oseća kako se kreće ka izlogu. “Caught in a landside, No escape from reality” primiče se mršteći se kao da shvata da mu automobil nije dovoljno pristupačan ali ga želi. Zatim čujemo reči “Open your eyes, look up to the skies and see”. Otvara oči i shvata da mu je automobile pristupačan, prodavac klima glavom, kupac urla od radosti, sve to prate reči  “I’m just a poor boy, i need no sympathy,because I’m easy come, easy go, little high, little low. Any way the wind blows doesn’t really matter to me, to me. Počinje čuveni solo na gitari Brajana Meja i kupac odlazi u avanturu koju je zamislio, srećan i zadovoljan dok tutnji manijakalni solo u pozadini. Cilj reklame je da je novi Dacia Spring finansijski dostupan, ali pouzdan automobil i ujedno ekološki automobil koji ne šteti životnoj okolini.

______________________________________________

Preventivnoguzniprdohvat sa ekstraktom ruže.

Ekstremno naduvan, gojazan čovek ulazi u gradski autobus koji je pritom pun ljudi. Vidno je uznemiren, krče mu creva. On teško diše hvata se za stomak i oseća kako nešto buja u njemu, stomak mu krči kao pokvareni boljer od petsto litara. Počinje panika, vozač počinje mahnitavo da vozi. Putnici počinju da vrište, jedna baka se onesvešćuje u pozadini. Devojčica koja je krenula u školu počinje da vrišti, govori na glas „neeee“, ljudi se teturaju u autobusu kao krompiri. Ogromni čovek još više crveni, drži se čvrsto za šipku u autobusu.

(Panična i brza montaža)

Devojčica poviče i upita vozača „koliko još ima do sledeće stanice zaboga?“

Vozač: Još petnaest minuta!

Gojazni čovek: Izvinite ali ja neću izdržati!

Bakica: Zašto ne zaustavite autobus?

Vozač: Već se omakao kontroli, ni autobus više ne zna šta da radi!

Devojčica: Zar niko nema nikakvo rešenje zaboga?

Poljavljuje se niodkuda ćelavi gospodin oskudno odeven i savršeno građen  govoreći „Ja imam rešenje!“

Gospodin: „Preventivnoguzniprdohvat sa ekstraktom ruže rešava nerešive probleme sa gasovima, hvata ih i zadržava u sebi.

Devojčica: U sebi?

Gospodin: U tegli dete!

Bakica: O zaboga samo mu ga stavite više!

Gospodin: U pravu ste, starija sugraćanko! (prilazi do gojaznog čoveka i ekran se zatamljuje).

Sledeći kadar u autobusu vlada olakšanje i impresija novim izumom. Gojazni čovek sebi je već izvukao aparat i posmatra ga zadivljeno govoreći „i za prdež ima leka“. Na to heroj situacije odgovara „Naravno“ držeći ružin cvet.

Published by

3 thoughts on “Isak Dejanović: REKLAMA ZA AUTOMOBIL „DACIA SPRING“ / Preventivnoguzniprdohvat sa ekstraktom ruže

  1. Sviđa mi se zamisao reklame za automobil i takvu reklamu mogu zamisliti. Mislim da je autor napravio dobar odabir muzike koja bi išla u pozadini. Ukoliko je poslednja rečenica zamišljena kao poslednja slika koja bi se videla na reklami, u vidu nekog slogana i slike automobila, onda je i to dobro. Ali, ako to nije zamišljeno da bude deo reklame, već samo komentar autora na zamišljenu reklamu, onda smatram da bi autor trebao i to da doda kao poslednji kadar. U svakom slučaju, interesantna reklama.

    Druga reklama me je baš nasmejala, posebno zbog brzine kojom se radnja odvija. Poslednja scena mi se čini efektivnom, jer se vidi da je problem napokon rešen i da više nema potrebe za panikom. Najsmešnije mi je kada je vozač rekao da ni autobus više ne zna šta da radi i mogu zamisliti scenu kako se autobus klati po putu u toj jurnjavi.

  2. Прва реклама је уверљива, као да је баш намењена за такав тип производа, обично су такве рекламе за аутомобиле.
    Друга је сажета, са доста добрим шаљивим ефектом.
    Оно што бих могао замерити јесте можда форма која је могла боти боља за овај тип задатка, што је омашка и код мене.

  3. Прва реклама је на симпатичан начин креирана, јер музика је нешто што би чак и најједноствију рекламу учинила занимљивом и приметљивијом. Стихови песама се одлично уклапају у концепт, и мислим да реклама делује на мисли и осећања гледалаца, јер манипулативно приказује да је све могуће, само ако то довољно желиш, и машташ.

    Што се тиче друге рекламе, свака част за идеју за производ. Није нешто што би ми икад пало на памет, али испоставља се веома корисним 😀
    Баш због тога што се ради о измишљеном произоводу, допада ми се и измишљена сложеница за назив производа. Хумор је свакако испуњена ставка за рекламирање оваквог производа, тако да немам замерки.

Comments are closed.