Клио: Canon PIXMA G3411 штампач / Универзални оштрач за ножеве, маказе, бургије и остало

Canon PIXMA G3411 штампач

У првој сцени се приказује човек који гледа кроз прозор и види да је лепо време.

У другој сцени човек је изашао у двориште испред куће, легао на лежаљку и почео да се сунча држећи у рукама рефлектор за добијање тена (sun reflector tanning). У крупном плану се приказује његово лице и задовољство док ужива на сунцу. Након тога у средњем плану се приказује ауто који је великом брзином прошао путем одмах поред дворишта и подигао прашину. Прашина је почела да пада на човека. Он се закашљао, наљутио, очистио од прашине и наставио да се сунча. Таман што је сео да се поново сунча, прошао је још један ауто и поново га прекрио прашином. Човек устаје, кашљуца од прашине и улази љут у кућу.

У трећој сцени у првом кадру у крупном плану се приказује штампач на његовом радном столу. Човек седа за сто, скида са интернета слику „рупе на путу“ и штампа је. У кадру се приказује штампач и његови детаљи док ради. Човек узима одштампану фотографију, лепи је на средину пута и одлази да се сунча.

У четвртој сцени камера полази од квалитетно одштампане фотографије у плану „детаљ“ и уздиже се у висину до плана „далеки тотал“. У тој сцени се приказује како аутомобили успоравају и заобилазе залепљену фотографију која визуелно заварава возаче да се на путу заиста налази рупа, и човека који се у свом дворишту сунча и ужива у дивном дану.

__________________________________________________

Универзални оштрач за ножеве, маказе, бургије и остало

У првој сцени жена покушава да исече хлеб. Покушава једним ножем, другим ножем, маказама. Не успева. Исфрустрирана је. Пакује све ножеве и маказе у једну торбу и излази из куће.

У другој сцени жена шета градом и у башти локалног кафића види пет својих другарица како пију кафу. Покушава да им се јави, али из њених уста излазе неартикулисани гласови – као да мумла. Збуњена је и гестикулацијом показује да је уморна и изнервирана. Њене другарице покушавају да јој се јаве и нешто кажу, али исто немају моћ говора и праве сличне гестове као њихова другарица.

У трећој сцени жена стиже у радњу код мајстора који оштри ножеве. Спољашњи изглед мајстора, а и саме радње носе асоцијације на пакао и фигуру ђавола. Жена му пружа торбу и мумла. Мајстор узима ножеве и маказе и почиње да их оштри. Док он ради, жена чека и разгледа радњу у којој се у крупном плану истиче машина „универзални оштрач“, али и други детаљи који носе већ наведену асоцијацију. Мајстор јој показује и листу услуга на дрвеним таблама на зиду – где стоје разне услуге са девијантним призвуком, међу којима је и „оштрим језик“. Гестикулацијом је пита да ли је заинтересована за ту услугу, она слеже раменима и гестикулира да би могла да проба. Она зине, он јој извуче језик дужине једног метра и почне да јој оштри језик на истој машини на којој је изоштрио донете алате.

У четвртој сцени жена одлази до баште кафића и разговетно поздравља другарице. Оне су одушевљене и одлазе све код мајстора да им наоштри језик. Након тога наручују кафу у кафићу и уживају у оговарању.

У петој сцени у радњу улази човек који носи бургије да се наоштре. Мајстор га шеретски гледа и увија брк. Човек је збуњен и израз његовог лица сугерише запитаност шта мајстор заправо жели од њега.

Published by

2 thoughts on “Клио: Canon PIXMA G3411 штампач / Универзални оштрач за ножеве, маказе, бургије и остало

  1. Veoma mi se dopala prva reklama. Mislim da bi proizvela željeni efekat. Sviđa mi se i opis toga kako se kamera pomera sa detalja na krupni plan.

    Što se tiče druge reklame, moram priznati da odaje neki jeziv utisak, ali baš mi je interesantno kako je sve zamišljeno. Kad sam pročitala da akteri ne mogu da govore, već da im izlaze neartikulisani glasovi, pomislila sam da je to samo detalj u reklami, međutim kasnije sam se baš iznenadila kad sam pročitala da oštrač oštri i jezike. Zanimljiva reklama.

  2. Похвала за детаљне описе у обе рекламе. Аутор се заиста потрудио да нам дочара и слику сунчаног дана, и задовољства човека док се сунча, а затим и паклену радњу оштрача.
    Што се тиче идеја, ове две рекламе су ми најоригиналније, производи и начин на који се рекламирају су веома интересантни. Обе рекламе се одвијају као приче које буде жељу да се сазна шта ће се даље десити, у тој мери да сам на моменат заборавила да се ради о реклами.

Comments are closed.