Огњен Филиповић: „HEINEKEN“ / КРЕМА ПРОТИВ РУЖНИХ СНОВА

Реклама за “Heineken”

Чамац на отвореном мору. Човек у чамцу од својих тридесет година ставља десет “Heinekena” у велику рибарску мрежу, а затим спушта мрежу у море како би се пиво хладило.

На чамцу му је остало једно пиво, забацује штап у море и ужива у испијању пива свим чулима.

Пиво је испијено, а сунце упекло, решава да из мреже узме још једно. Хвата уже за које је мрежа привезана и примећује да је затегнуто. Осећа страховити терет под прстима. У позадини се чује напета музика из филма “Ајкула”.

Вади мрежу и у њој затиче две прелепе сирене дречаво зелених очију, како свака држи по “Heineken” у руци. Затим отварају пиво о ивицу чамца, испијају га на екс и нестају у мору. Човек остаје збуњен у чамцу.

____________________________________________________

Реклама за крему против ружних снова

Сабласно мрачан и магловит простор, један човек се налази у њему сав збуњен. Чује звукове који га плаше и застрашујући смех који се чује целим тим простором. Одједном осети да губи тло под ногама и пада муњевитом брзином. Срце почиње убрзано да му лупа и наједном отвара очи, налази се знојав у свом кревету,срећан што је све то био само сан.

На сцену излази патуљак обучен у смешну циркуску одећу са речима: ,,Ако и вас муче ружни снови због којих једва можете да спавате, наручите ”Морфеј стоп“ најновији препарат на “Недођија шопу“. Потребно је само да пре спавања утрљате ову крему на слепоочнице и ружни снови постају прошлост. Све врсте ружних снова овај препарат успешно лечи. Ако сте чобан који је изгубио овце или инфлуенсер који није платио порез или једноставно само ружно сањате. Без бриге, уз помоћ овог препарата и сам Ал Капоне би спавао сном праведника. Препарат је на бази крви слепог миша и масти белог крокодила. Само код нас ако путем трајања ове рекламе поручите “Морфеј стоп“ препарат, добијате могућност да купите два препарата по цени три и да на тај начин трећи добијете потпуно бесплатно.“

Пре употребе детаљно проучити упутство! О индикацијама, мерама опреза и нежељеним реакцијама на медицинско средство, посаветујте се са лажовом, преварантом или масовним убицом.

Published by

4 thoughts on “Огњен Филиповић: „HEINEKEN“ / КРЕМА ПРОТИВ РУЖНИХ СНОВА

  1. Ideje za reklame su interesantne – naročito prva, koju bi bilo lako zamisliti u stvarnosti, mada bi se neki drugi brend pre opredelio za ovakav tip, ali to je manje bitno. Jedina zamerka koju bih mogao imati, sve u svemu, jeste na račun forme, jer je možda više klasične naracije nego što bi trebalo, tj. više naliče na klasične kratke priče, uz neke elemente scenarija. To ih naravno ne čini nezanimljivim – humor je na mestu, kao i satira, niti je to samo po sebi nešto loše, ali kada se stavimo u poziciju producenta, verovatno bi bilo neophodno štošta da se izmeni za reklamni forman kao takav.

  2. Sviđa mi se zamisao prve reklame, i kao što je rekao Isak T. lako ju je zamisliti u stvarnosti. Mislim da bi bilo interesantno videti ovakvu reklamu i možda bi ljubitelje piva navukla da pre odaberu ovaj brend, nego neki drugi (u vezi ovog se posavetovati sa nekim ko voli da pije pivo).

    Što se tiče druge reklame, možda bi u toku naracije trebalo da se prikazuje i onaj čovek sa početka kako utrljava kremu na slepoočnice i odlazi da spava (pritom sanjajući nešto lepo). Ali, pored toga, reklama je interesanta i sviđa mi se što je iskorišćen stil top-šopa za narativni deo. Interesantna mi je i poslednja rečenica gde kaže da se treba posavetovati sa nekima kojima bi ovakva krema zaista trebala za miran san.

  3. Slikovito, živopisno i efektno. Proizvod iz druge reklame predstavljen je zanimljivim dosetkama sa satiričnom notom-dopadljivo i zanimljivo.

  4. Прва реклама ми је занимљива због момента ,,хлађења пива у води“, што је засигурно добар елемент за рекламу, јер при самој помисли на хладно пиво извађено из воде, човек ожедни, а и некако је већи мерак попити хладно пиво негде у природи, него извадити га из фрижидера. Рекламе за превасходно мушке дегустаторе би требало по некој досадашњој логици да садрже женске ликове, тако да је и тај аспект испуњен, где бих ја пронашла аналогију између Сунцем обасјане смарагдно зелене флаше Хајнекена и типичног изгледа сирена, тачније, њихових пераја.

    Друга реклама ме је насмејала. Поседња реченица се супер уклопила у целу причу. Сложила бих се са Тамтесом да је могло бити приказано и дејство креме, али и без тога, рекламу сам могла да замислим, и све у свему, допада ми се.

Comments are closed.